.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام 33 معلم نمونه استاني به سوريه
با همكاري اعضاي شوراي آموزش و پرورش استان و حمايت استاندار و با اعتباري بالغ بر30 ميليون تومان 33 معلم نمونه استاني به اتفاق همسرانشان به سفر معنوي سوريه اعزام مي شوند .

با همكاري اعضاي شوراي آموزش و پرورش استان و حمايت استاندار و با اعتباري بالغ بر30 ميليون تومان 33 معلم نمونه استاني به اتفاق همسرانشان به سفر معنوي سوريه اعزام مي شوند .

به گزارش شمال نیوز استاندار مازندران در اولين جلسه شوراي آموزش و پرورش كه در محل استانداري برگزار شد با اعلام اين خبرافزود : سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي سال خدمت رساني بيشتر به مردم است .

ابوطالب شفقت پيگيري مصوبات شوراي آموزش و پرروش به ويژه ساخت و ساز مدارس و نوسازي را از اولويت كاري اين شورا در سال جديد دانست و افزود : بايد تمامي تلاش ها در سال جاري به سمتي رود كه منجر به توسعه و پيشرفت استان شود .
همچنين در اين جلسه رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اينكه به مناسبت هفته معلم از 12 تا 18 ارديبهشت ماه در 6 هزار مدرسه استان 6 هزار برنامه برگزار مي شود افزود : در سالروز شهادت استاد مطهري ( ره ) و هفته معلم از 35 معلم نمونه كشوري و استاني و 364 معلم و 162 مدير نمونه شهرستاني تجليل مي شود .

سيد نصرت ا... فاضلي با تاكيد بر اينكه تقدير از فرهنگيان بايد توسط قشر غير فرهنگي انجام گيرد اظهار داشت : در هفته معلم استاندار ، مديران دستگاه هاي اجرايي استان و شهرستان ها و نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي از دو نفر از معلمان دوره تحصيل خود قدرداني مي كنند .
وي اطلاع رساني مناسب درباره هفته معلم توسط ارگان ها و دستگاه هاي مسئول در استان را مهم دانست واضافه كرد : در اين هفته با همكاري صدا و سيما هرشب يك برنامه با حضور دانش آموزان نخبه و معلمان نمونه وپيشكسوتان فرهنگي از شبكه استاني پخش مي شود و پخش برنامه " سيماي معلم " نيز به زودي از شبكه استاني آغاز مي شود .

وي از رشد 15 درصدي تعداد دانش آموزان پيرفته شده در المپياد هاي علمي كشور خبر داد و افزود : از 13هزار و 226 دانش آموز شركت كننده در المپياد استان ، 255 نفر به مرحله كشوري راه يافتند .

فاضلي در پايان از پرداخت كليه پاداش سنوات بازنشستگان ، ديون مرخصي و مناطق محروم تا پايان سال 85 خبر داد و گفت : در سال گذشته در دو مرحله و از طريق متمم بودجه سال 85 حدود 45 ميليارد تومان به آموزش و پرورش مازندران اختصاص يافت .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.